mandag 31. oktober 2011

Ønsker

Jeg forsøker å bli kjent med det nye bilderedigeringsprogrammet, og jeg tenkte derfor å lage en liten kollasje med bilder av det jeg ønsker meg akkurat i dag (og helt sikkert i morgen også). Bildene representerer noe lignende av det jeg ønsker meg, da jeg ikke har funnet akkurat det jeg leter etter. Jeg har lagt inn link til internettsiden hvor jeg har funnet bildene.
1. Hvite gardiner på soverommet (www.princess.no).
2. Sinkbøtter til å ha terasseblomsten min oppi (www.veslestua.no). OPPDATERING: Ubs - jeg kjøpte en slik i dag. 
3. Bolle av kokosnøtt fra Kremmerhuset (www.kremmerhuset.no). OPPDATERING: Jeg ønsker meg ikke ting så lenge, jeg har kjøpt meg en slik. Nå venter jeg bare på nøttene til å ha oppi.
4. Offwhite gulvteppe (www.ikea.no).
5. Duntøfler (www.ikea.no).
6. Hjertepynt (www.ikea.no). OPPDATERING: Ubs, jeg kjøpte visst slike i dag også.
7. Rund fløyelpute i lilla eller grå fra Kremmerhuset (www.kremmerhuset.no), jeg hadde heller ikke sagt neitakk til hunden som ligger oppå - følger denne med puten mon tro?
8. Hvitt kjøkkenbord med hvite stoler (www.ikea.no).
9. Blondeduk (www.hm.no).
10. Boks i tre til knapper (www.bohus.no).
11. Kommode til å ha tven på - eller en hvit skjenk (www.ikea.no).
12. Vedovn med ved.
13. Røde kopper med "God Jul" på (www.kremmerhuset.no). OPPDATERING: Jeg har anskaffet meg to slike kopper, og skålen som hører til.

Jeg holder også på med "Prosjekt Ny Bokhylle", og står for øyeblikket fast. Jeg trenger litt mer inspirasjon før jeg legger ut bilder av det prosjektet. Men det kommer - jeg lover!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.