lørdag 26. november 2011

Dilla på strikk

Jeg har plutselig fått helt dilla på strikk i det siste.
Jeg holder nå på med flere strikkeprosjekter på en gang, men bør vel prioritere å få ferdig årets julegaver i første omgang?
Jeg kjøpte meg nemlig garn og utstyr slik at jeg kan lage meg et strikka putetrekk med tykt garn. Veldig spent på resultatet for å si det sånn - håper jeg ikke blir skuffa, for garnet var ikke akkurat av billigste sort :/
Ellers planlegger jeg å strikke en sak til å ha rundt vannflaska vår etterhvert.
Jeg har allikevel ikke alltid så stor tålmodighet med disse strikkeprosjektene, så det kan hende jeg må nøye meg med noe alternativer - nemlig juksestrikk.

Jeg ønsker meg mye juskestrikk om dagen (se ikke bort i fra at noe av dette kan dukke opp i stua vår om ikke så lenge);

... og ferdigstrikka strikk;

Nå er det nemlig tid for ekstra innekos ettersom det er full storm ute, forkjølelsen har sneket seg inn, og gjort hele hodet mitt pottetett, og spesielt ettersom vi er godt inne i årets mørketid.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.