fredag 25. november 2011

Hviit.no; utfordring

Jeg har laget meg min egen ønskeliste fra www.hviit.no, og er med i ønskeliste-utfordringen som du kan finne på bloggen hviit.
Hviit.no har mange unike ting, med enkle farger. Stilen er også naturinspirert - noe som passer meg ypperlig om dagen. Det er absolutt verdt å ta en titt.
Det trekkes en vinner hver uke, som får en gave fra hviit.no.
Denne uken ser ønskelisten min slik ut;

Lystestake i bjørk med uttagbart glass.
 Telysglass med duse vinterlige farger.
Kjøkkenhåndle med dådyr på.
Sengetøy med elg.

Jeg falt for sengetøyet med elgen med det samme jeg så den. Det er kanskje også noe jegeren i huset kan sette pris på, hihi?
Kjøkkenhåndleet med dådyret på hadde også glidd rett inn på kjøkkenet.
Og telysglass har man vel alltid behov for? Det er liksom alltid plass til bare en til. Bare en.

Det er absolutt verdt å ta en titt på hviit.no.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.