tirsdag 22. november 2011

Jeg ble den heldige vinner av...

... denne lekre glasspanelovnen fra Blåveispikens giveaway. Er jeg ikke heldig?
Jeg tør dessverre ikke å henge herligheten opp på veggen her i leiligheten enda, fordi jeg veldig gjerne vil ha den med meg til drømmehuset.
Egentlig følger nemlig slike ovner med leiligheten ved salg, dersom det ikke går tydelig fram i prospektet - vi får ta en diskusjon på om vi tør å henge den opp her.

Bildet er lånt fra Blåveispiken, håper det går bra? 
Vi planlegger å bygge oss hus i løpet av de aller nærmeste årene, og tegninger på ferdighus er allerede trygt plassert i kurven under tven, mens vi så smått har begynt å forme noen tegninger inni hodet.
Vi vet hvordan vi vil ha det - og gleder oss til å starte prosessen :)
Denne ovnen her kommer nok til å gli inn på kjøkkenet eller i stua.

1 kommentar:

  1. De panelovnene er så fine! Gratulerer!


    Fabelaktig kveld til deg,
    jeg skal pakke kofferten til Købentur.

    Klem

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.