fredag 25. november 2011

Minas kanelboller

Min bestevenninne lager de beste kanelbollene.
Forrige søndag var vi jentene hos henne, og fikk servert helt ferske kanelboller (les; rett i fra ovnen). Mina har en spesiell måte å snurre dem på, noe som gjør at smaken kommer i hele bollen.
Jeg har ikke fått oppskriften hennes til bollene, men jeg har endelig fått tilsendt bildene av dem - jeg klarte selvsagt å glemme kameraet mitt hjemme. Heldigvis har Mina også kamera, slik at det ble tatt noen bilder av disse herlighetene - jeg måtte jo bare vise dem.


Mina gjør det alltid er koselig når hun får besøk -jeg elsker å være der :)


Alle bildene er tatt av Mina - tusen takk :)

Ha en finfin dag alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.