mandag 14. november 2011

Utfordring: Lysfat

Maia, jenta bak bloggen Fabelaktig utfordrer bloggere til å dele sine lysfat.
Jeg blir med i utfordringen med de to jeg har fremme akkurat nå.

 Det øverste lysfatet er et serveringsbrett i tre som jeg har malt hvitt. Jeg har pyntet det med hamptråd, et kvistehjerte, to steinhjerter, en kongle, en lotuslykt og et reinsdyr fra Søstrene Grene, og litt grønt.

Det nederste lysfatet er et nyinnkjøpt sølvfat fra Nille med en rustrød/orange lotuslykt fra Kremmerhuset og kubbelys fra IKEA. Jeg har pyntet det med juksegress fra Nille, kongler, nøtter og kanelstenger.


6 kommentarer:

  1. Hei på deg søta!
    Så utrolig koselig med hele to bidrag fra deg *smiler* herlig!

    Ønsker deg en finfin tirsdag.
    Klemklem

    SvarSlett
  2. Flotte fat.Fin kombinasjon med lotuslyktene.
    Jeg har jo sett dem i butikken, men aldri tenkt på hvor fine de kan være med lys i..

    SvarSlett
  3. Hei, takk for så koselig hilsen på bloggen min.
    Det setter jeg pris på! Jeg blir så glad.

    Klem Vivian

    SvarSlett
  4. Hei Gina :)
    Så koselige lysfat du har laget deg :)
    - flott å bruke naturen sammen med det
    man har av lys og vaser... De tøffe
    adventsstakene vet jeg dessverre ikke
    merket på, men du kan sende Anne en
    melding på facebook siden hennes så
    får du sikkert svar :) Klikk her så kommer
    du rett på siden hennes :) Ha en fortsatt
    fin kveld. Klem fra Mette

    SvarSlett
  5. Så flink du er med interiør Gina! :) Kjempefin blogg! :)

    SvarSlett
  6. Tusen takk for så hyggelige kommentarer alle sammen :)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.