lørdag 3. desember 2011

Heldiggrisen

I dag bestemte min kjære seg for at jeg skulle få ny telefon.
Jeg har ikke vært så glad i den siste jeg fikk, og nå var han lei av sukking og klaging.
Jeg tror nok jeg er litt bortskjemt rett og slett?
Jeg insisterte på at det skulle være julegave, men kjæresten sa det kunne være adventskalender - jeg skal nemlig lære meg en ny ting hver dag fram til jul.
Det er ikke en hemmelighet at jeg ikke er så veldig begeistret for nye tekniske duppeditter, og jeg må innrømme at denne blir nok en liten utfordring...
Men for all del, sikkert veldig spennende :)
Tusen takk, kjære !



Og i dag besøkte jeg også butikken på hjørnet som jeg har hatt så lyst til å ta en titt i. Jeg har bare ikke fått somlet meg inn dit før. Men i dag tok jeg altså mitt første skritt innenfor dørkarmen til Riviera Maison - nydelig butikk med masse flotte interiørgjenstander og møbler. Utstillingen var også helt fantastisk :)

Jeg har også handlet noen juleduppeditter i dag, og vært veldig effektiv med julegavehandelen :)

Juletrekuler fra Kremmerhuset og Søstrene Grene.

I morgen står det kakebaking og småpusleri på timeplanen - det blir koselig.

2 kommentarer:

  1. Gratulerer! Såå heldig du er!

    Fabelaktig 2. søndag i advent til deg.
    Her er det ribbe og medisterkake med mannen, mens en utslitt liten hund ligger rett ut på pleddet etter laaang tur i skogen.
    klemklem

    SvarSlett
  2. Gratulera med ny mobil, så heldig du er! :D
    Ønsker deg ein fin 2. søndag i advent, Klem Helene

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.