tirsdag 10. januar 2012

Hils på vår nye samboer, Billy!

Søndagens dagslys gjorde at jeg knipset i hele leiligheten.
I dag står presentasjonen av stua for tur. Det er jo dukket opp noe nytt her også siden jul :P
Billy har blant annet flyttet inn for å hjelpe oss med plassmangelen - kjempesnilt, hihi :)



For å få plass til Billy så måtte dessverre bildene fra mitt paradis tas ned fra veggen, men kanskje jeg finner et nytt sted til dem? Men da har jeg fått streng beskjed fra min kjære at de ikke skal henges på veggen - det begynner visst å bli litt for mange hull i veggen nå påstår han.
Vi Nils Tore har også montert spotter inni skapet, noe som gjør at det ser kjempefint ut når kameralinsa ikke er tilstede :)
Ellers har vi - som tidligere nevnt - byttet ut treplatene med glassplater og satt på ei glassdør. Hyllen er jo opprinnelig ei bokhylle, men med enkle forandringer ble det et flott vitrineskap :) Jeg er fremdeles på utkikk etter et fint tapet eller noen wallstickere som kan limes på platen bak, jeg håper det dukker opp noe snart.


I tillegg til alle Rosendahlglassene våre - som faktisk ikke fikk plass i kjøkkenskapene - har jeg også fått plass til litt pynt *knis*.


I tillegg til Billy har det også flyttet inn en hvit gammeldags trekasse som jeg har vært på jakt etter veldig lenge nå. I julen fant jeg endelig det jeg lette etter :)
Og nå har jeg også et sted hvor jeg kan oppbevare alle mine vidunderlige inspirasjonskilder.




Julen er nok ikke helt flyttet ut enda. Jeg har nemlig beholdt både kanelstenger og sypressen på lysfatet også i januar, hehe. Jeg går for hvitt nå som snøen har kommet, slik at det blir litt mer vinterlig.

Beholder dere noe som er litt "julete"?

3 kommentarer:

  1. Billy er en fin ting :) Utrolig praktiske og plassbesparende. Har noen av dem. La ut litt bilder av dem i går.
    Fine bilder du har. Koselig:) litt bilder

    SvarSlett
  2. Nydelig skap og vakkert lysfat :)

    Fineste onsdagskveld til deg, jeg har ostehorn i ovnen nå. Snart blir det pledd, te og horn :) JUBI!
    klem

    SvarSlett
  3. Hei og takk for koselig kommentar! Rart dere ikke får til å legge dere som følgere, jeg har prøvd forskjellig, funker det ikke altså? :/

    Smart med Billy hyllen, jeg har akkurat også funnet ut at jeg må få tak i lignende, både til bøker og litt glass. Håper det ikke blir for rotete, vi får se! ;)
    Jeg har litt "jul" igjen, nei, jeg vil ikke kalle det jul, men vinterpynt igjen. Har også samme planta (guri, jeg har glemt navnet som jeg vet så godt navnet på!) på fatet mitt! :) Men din ser dog litt friskere ut..kremt ;)

    Ha en fin dag!:)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.