fredag 13. januar 2012

Bursdagsinspirasjon

Jeg er som et barn når det kommer til bursdag.
Jeg elsker nemlig å ha bursdag.


Og nå har jeg snart bursdag, og jeg har allerede begynt å hente inspirasjon til feiringen :)
Jeg liker å feire sammen med gode venner og familie - og jeg liker å ordne i stand til koselig sammenkomst.

Bildene er hentet fra www.spar.no og www.mollerens.no

Ost og kjeks syns jeg er koselig snacks å sette frem.
Og i år tror jeg jammen jeg skal forsøke å lage foccacia med fetaost også - spennende!


Bildene er hentet fra www.superkul.no og www.snakk.klikk.no
Cupcakes er jo også en slager blant de fleste (spesielt meg), og jeg håper at jeg får de til nesten like pene som de over.
Makroner syns jeg faktisk er utrolig dekorative, og de ser jo helt himmelske ut. Kanskje jeg forsøker å lage noen slike også?

Bildene er hentet fra www.f-b.no og www.aktivioslo.no
Og sist men ikke minst har jeg lyst å prøve jordbærvin og deilig kakao :)
Jeg gleder meg!

Ønsker dere en riktig god helg!

2 kommentarer:

  1. Jeg gleder meg også ser jeg :)
    - Marianne

    SvarSlett
  2. Det ser ut som en fabelaktig bursdag du kommer til å stelle i stand :) Gleder meg til å se :)

    Den strikkede krukka er også fra RM, me love RM.

    Finfin lørdag til deg!
    I Oslo er det strålende sol og jeg skal ut og myse litt.

    klem

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.