fredag 27. januar 2012

Ukens favorittkopp

Jeg har vært innom Åhlens jevnlig siden jul for å finne meg noe fint for gavekortet jeg fikk til jul.
Forrige helg fant jeg endelig noe jeg falt for :)


Denne kokeboken - "Sjokolade" - fra Kjøkkenklassikere har jeg sett på lenge.
Nå har jeg sett litt inni den og funnet masse finfin bursdagsinspirasjon :)
Denne boken er virkelig for sjokoladeelskere.



Dere har helt sikkert også skjønt at jeg har dilla på kopper.
Jeg kjøper meg nye kopper hele tiden, og jeg har ikke tall på hvor mange forskjellige jeg har.
Men for meg betyr det så mye hva jeg nyter det varme i - jeg velger kopp etter humør og stemning. Noen gang passer det rett og slett ikke å drikke te fra en lilla kopp.

Da jeg så disse herlige koppene utstilt hos Åhlens skjønte jeg med en gang hva gavekortet skulle brukes til :)

Jeg var solgt.



Har du en favorittkopp (eller ti) ?

P.S.
En liten sneakpeak på de nydelige krukkene jeg kjøpte på Rivièra Maison synes i bakgrunnen. Jeg ble i dag ferdig med å "innrede" den siste krukken. Kanskje får dere se i løpet av helgen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.