lørdag 14. januar 2012

Naturlige ugler i mosen

Leiligheten vår blir stadig mer preget av naturen og dyreliv.
Til tross for at jeg aldri har vært noe særlig begeistret for fugler, har det flyttet inn noen ugler hos oss.
Nå syns jeg de er kjempekule - så lenge jeg ikke møter dem i levende live noe sted....
Den siste som flyttet inn er dette putetrekket fra Kremmerhuset.

Den har enda ikke kommet på plass i sofaen av to årsaker; jeg har enda ikke somlet meg til å ta fram strykejernet og stryke det (fysj så kjedelig det er å stryke...), og at jeg ikke har fått tak i noen helt ensfargende putetrekk til å ha sammen med den.

Ugleputen blir iallfall ikke alene hos oss, her er det masse pynt med dyr, pelspledd og saueskinn :)
Jeg får aldri nok inspirasjon fra verken natur eller dyr, noe ønskelisten min bærer preg av.


1. Ulltøfler fra Eurosko.
2. Hyssingboks fra Kremmerhuset.
3. Vase fra Kremmerhuset.
4. "Minishopoholiker" av Sophie Kinsella.
5. "En shopoholiker med baby" av Shophie Kinella.
6. Hvit piskebolle fra IB Laursen.
7. "Desserter" fra Kjøkkenklassikere.
8. To saueskinnputer fra Kremmerhuset.
9. "Sjokolade" fra Kjøkkenklassikere.
10. Saueskinn fra Ikea.
11. Abonnement på Bolig Pluss.
12. Notatbok med ugle fra Kremmerhuset.
13. Hvitt bollesett fra IB Laursen.
14. Putetrekk med "Love" fra hviit.no
15. Bodyscrub med lavendel fra Kremfresh.
16. Hvit snacksskål fra Bruka Desgin.
17. Muffinsformer fra Ikea.
18. Fotkrem fra Boots.

Inspirasjon til hva man kan boltre seg med på kjøkkenet får jeg aldri nok av, derfor ønsker jeg meg noen kokebøker med desserter og kaker (det er jo det som er morsomt å leke seg med). Jeg får heller aldri nok duppeditter til å ha på kjøkkenet. Dessuten er det jo så mye flott kjøkkentilbehør som finnes der ute - og mye av kjøkkenredskapene er jo nesten like fint som pynt :)

Og etter en dag med baking og eksperimentering på kjøkkenet er det vel ikke noe som er deiligere enn å ha hjemmespa på badet før man kyper under pleddet i sofaen med saueskinn under stumpen og et par herlige saueskinnputer bak ryggen? En liten kakebit sammen med en kopp te og en hysterisk morsom bok hadde heller ikke vært å forakte (?) :)


Jeg tror også jeg verdens heldigste denne helgen. I går kom jeg hjem til en nyvasket leilighet - ja dere leste riktig. Min kjære kom hjem først i går, og grønnsåpelukta slo i mot meg da jeg kom hjem og åpnet ytterdøra - fantastisk :)
Min kjære slutter ikke å å imponere. I dag fikk jeg siste nummer av Bolig Pluss *lykke*.
Men ettersom det Notting Hill ruller på tv i dag, så får bladet vente til i morgen. Jeg gleder meg virkelig til en daffesøndag med te, pledd og inspirasjon :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.