søndag 8. januar 2012

Snikbilder

Fabelaktig utfordrer sine lesere med to temaer i januar.
"Vis meg ditt drømmebryllup" er det ene temaet - og jeg slenger meg selvsagt med på denne utfordringen.
Den er jo midt i blinken for meg i disse dager.
Dagen vår nærmer seg med stormskritt (syns jeg da), det er mye som skal fikses, ordnes, lages, organiseres og planlegges. Jeg syns bryllupsplanleggingen er kjempemorsom, til tross for at jeg nok må innrømme at jeg begynner å bli litt småstressa, hehe. Men når det er sagt så er jo jeg litt småstressa hele tiden...

Det meste er egentlig ganske klart til den store dagen, men det står fremdeles igjen en del også.
Ønskeliste er opprettet, kjolen - og en del andre småting - er i hus og ringene er hentet.
Jeg tenkte å la dere smugtitte litt på hva som venter oss i august.


Noen av tingene som allerede er i hus er, som dere ser, en liten del av duken, skoene mine, hårpynt, ringer og champagneglass.



Vi var superduper heldige og fikk gave av Tilbords for å legge ut ønskeliste der. Vi fikk nemlig champagneglassene i krystall. Da slipper vi å tenke på det - herlig :)
Ellers er jeg også en veldig heldig brud som fikk den nydelige gifteringen som jeg har siklet på så lenge. Det som er litt kjedelig er at jeg ikke kan begynne å bruke den enda.

Nå gleder jeg meg bare til å skrive invitasjoner og fortsette planleggingen :)

3 kommentarer:

  1. Caroline Hvalryg8. januar 2012 kl. 15:55

    Blir jo rørt av dette :D hehe!

    SvarSlett
  2. Takk for titten! Jeg er så glad for at du vil dele :)

    Vakreste gifteringen jo!

    Ønsker deg en fabelaktig tirsdagskveld. Her skal jeg pakke meg godt under pleddet og jage vekk basiluskene som prøver å ta over kroppen min.

    Klem fra meg!
    Nala logrer og vil nusse

    SvarSlett
  3. Så spennende med snaaart-bryllup!
    Den følelsen er fantastisk :)
    Nydelig tiara!! Lykke til på den store dagen :)
    Klem fra Barbro

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.