mandag 20. februar 2012

Fastelavensøndag

I går kom vi tilbake til Trondheim etter en langhelg hjemme hos våre foreldre.
Helgens timeplan har vært veldig full, og vi har løpt fra det ene til det andre.
Først på søndag fikk vi litt kosetid sammen med familien.
Mamma serverte pinnekjøtt (aah, blir det bedre?) med ferske boller og krem til dessert.



Mamma lager boller på "øyemål" så jeg har ikke oppskriften.
Men de var luftige og nydelige : )



Det er vel obligatorisk med krem på fastelavensbollene?
Jeg sier nå iallfall bare namnam, hihii :)

Noen stemningsbilder fra en nydelig søndag.


Sol ute, fyr i ovnen, nybakte boller og herlig fargerik pynt på kjøkkenøya.

Tørket chili og lime frisker opp på kjøkkenbenken.

2 kommentarer:

  1. Ohlala! De bollene så rett og slett mumsige ut :)

    Takk for søteste kommentar inne hos meg *smiler*

    Med ønsker om en fortryllende ukesstart.
    Nala logrer og sier boff!
    klemklem

    SvarSlett
  2. Mmmmm.... det så godt ut! :)

    Savner deg kjempemasse. Onsdag er finals week over og da gleder jeg meg til å snakke med deg igjen og fortelle hvordan ting har gått osv... Må få høre hvordan det gikk hos frisøren. :)

    Eksamene har gått så bra til nå. Jeg er litt småstolt, og det har jeg vel lov til også :)
    Ringer deg snart. Stooor klem!

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.