tirsdag 14. februar 2012

Kjærlighetens dag

Her i huset er ikke Valenstine's Day noen merkedag.
Jeg fikk allikevel en veldig hyggelig valentinesgave på døra da klokka slo 15.00 i dag.
Da jeg tittet ut kikkehullet så jeg bare mange roser. Og bak alle rosene skjulte det seg en fantastisk kjæreste, som i utgangspunktet skulle jobbe utenbys hele uken.
For en fantastisk overraskelse å få på en vanlig tirsdag.


Og jeg må jo innrømme at jeg syns det er stas å få roser.


Det beste i dag var allikevel at min kjære kom hjem noen dager tidligere.
Jeg savner han veldig når han jobber utenbys, og syns det er deilig å få han hjem igjen.


Jeg ønsker alle en riktig fin Valentine's Day, enten om den feires eller om det bare blir en vanlig tirsdag.
Jeg skal bare kose meg med levende lys, pledd og kjæresten min.
Ute er det regn/snøstorm og bare slaps - et riktig innevær.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.