torsdag 9. februar 2012

Koselige detaljer

Dagen før dagen vil jeg gjerne vise vår nye bildelist.
Jeg syns bildelister er en genial oppfinnelse.


Listen er hengt opp over tven.

Fra venstre:
Sølvboks fra Kremmerhuset.
Et bilde som jeg har laget av gavepapir med ugler.
Print av et sitat fra Ole Brumm, pyntet med en lerkekvist.
Sementhjerte fra Kremmerhuset.
Et søtt bilde fra Cornelias Hus med print.
Hvit ugle fra Kremmerhuset.
Bilde fra mitt paradis.



Et ellers så kjedelig glass til å ha telys i, blir straks litt mer spennende med Cecilies tips med å pynte det med matpapir. Jeg brukte bakepapir i stedet for matpapir for jeg tenkte det var litt mindre brannfarlig. Jeg knyttet også ei sløyfe med mitt elskbare nye blondebånd.
Jeg har fått helt dilla på blonder - alt kan pyntes med litt blonder.


Mine favoritter.


Med ønske om en riktig fin torsdagskveld.



2 kommentarer:

  1. Hvor en den flott "sølv" uglen fra? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Den kjøpte jeg hos Søstrene Grene for litt over ett år siden :)

      Slett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.