tirsdag 7. februar 2012

Mitt lille bibliotek

Jeg elsker å lese.
Når jeg først begynner på en bok så leser jeg den ut på nullkommaniks. Men jeg leser nok mest om sommeren da jeg ikke har pensum som tynger på skuldrene mine - jeg koser meg mer med boken da jeg kan lese den uten å ha dårlig samvittighet for at jeg heller burde ha lest pensum.

Jeg leser helst krimbøker, men har også sansen for lettleste humoristiske bøker og romaner. Sistnevne ser jo mye flottere ut i bokhyllen i forhold til krimbøkene, som er litt mørke og dystre å ha i bokhyllen.


Krimbøkene står dermed på de nederste hyllene i bokhyllen, og er ikke med på disse bildene - de er ikke særlig vårlige (jeg har begynt å lengte veldig etter våren nå).


Jeg har også funnet fram to av mine gamle jussbøker - de er innbundet på en gammeldags måte som jeg liker. Dessuten er de jo litt fargerike å ha i hyllen også :)


Lysfatet er byttet ut med interiørblader.
Jeg har beholdt steinhjertene og blomsten.
Blomsten har bare fått ny "potte" i gråpapir.
Jeg hadde også ei krukke til overs, som jeg har fylt med en lyslenke med stjerner.
Det gav et koselig lys i bokhyllen.



1 kommentar:

  1. Jeg elsker også å lese. Har nettopp lest Alef av Coehlo.
    sv: krukkene er tine k sine. Du kan bruke dem til mye, som krukker eller t-lys holdere.
    Ha en fortsatt fin dag!
    Klem

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.