lørdag 24. mars 2012

Et pust i bakken

Et lite glimt fra gårsdagens sofakrok.
Fredager tar jeg nemlig skrivefri, og prioriterer trening og husvask.
Da jeg er ferdig med det nyter jeg resten av dagen i sofakroken med noe varmt å drikke og godt lesestoff, før jeg begynner med middagen.


Jeg merket allerede på treningen at feberen begynte å snike seg innpå meg.
Så etter å ha tatt en liten "shinings" i leiligheten ville jeg bare ligge på sofaen å kose meg.
Jeg disket opp med cappuccino med kaneldryss og to marsipanbrød til meg selv.
Og jeg var nok litt syk også, for jeg orket nemlig ikke å spise opp marsipanbrødene, så de måtte legges i skapet som en liten "doggiebag" til senere, hehe :)


Det lille serveringsbrettet fra Rivièra Maison er helt genialt for meg som har fast plass i sofahjørnet.
Jeg er kanskje litt lat som syns det er ganske irriterende først å rigge seg til i kroken, og i det øyeblikket jeg skal ha en slurk av kaffen blir jeg nødt til å flytte på hele meg for å nå fram til bordet?
Men jeg slipper altså det når jeg plasserer kaffen på brettet rett ved siden av meg, hihi.







1 kommentar:

  1. Kul uglepute! Comfort lenge leve ;-) Er glad i praktiske brett selv. Uff, må være veldig syk når man ikke klarer å spise opp marsipanbrød :o Bare å ønske fortsatt god bedring skjønner jeg! :-)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.