søndag 18. mars 2012

Søndagsdessert

Jeg trodde våren var kommet for å bli, men den gang ei.
Vi våknet til blå himmel og strålende sol, mens nå daler snøen ned igjen.
Jeg har brukt dagen til å male ei bilderamme og lage et nytt motiv til å ha på bildelisten over tven.
Resultatet av bildemotivet er jeg ikke fullt så fornøyd med, så jeg setter nok inn det gamle sitatet som var der fra før. Bilderammen er naturligvis ikke ferdig enda.

Jeg planlegger også å skifte ut noe småtteri på det ene lysfatet, men har nok ikke kommet noe lenger enn med tanken. Jeg trenger litt mer inspirasjon før jeg begynner med det.
Med fare for å sette meg selv på repeatknappen, har jeg bare dagens dessert å vise frem.

  Muffinsformene fikk jeg i pakken jeg av venninnen min denne uken - superduper søte :)
Hun hadde også laget personlige telapper til meg, denne med "Dream" på, og mixed berry smak.
Jeg har også lagt min elsk på disse små fatene fra Rivièra Maison, og bruker dem hele tiden.
Koppen kjøpte jeg på Indiska, syns den var kjempesøt i både farge og motiv - helt meg.


Vi er flinke og ikke spiser så mye godteri i helgen lenger, og lager heller boller eller noe annet godt. Ulempen er at det alltid blir så mye igjen at vi går og spiser hele den påfølgende uken.
Så i dag lagde jeg rett og slett seks muffins (trodde det bare skulle bli fire) av ferdig muffinsmiks. Den er kjekk å ha i skapet hvis man får besøk, men samtidig er det straks litt mer tiltak å lage til hvis vi får lyst på noe godt.


Jeg lover å komme sterkere tilbake når jeg har noe annet enn blomster og te å vise frem.
Samtidig blogger jeg under navnet "Gledene i livet" og da ønsker jeg å vise og skrive om ting som er gledelige øyeblikk i mitt liv. Og ofte er det gjerne en kopp te, en blomsterbukett eller en forandring på lysfatet.


5 kommentarer:

  1. Så søtt :D Elsker koppen! Håper du har en fin søndag med herlig muffins ;)
    Klem

    SvarSlett
  2. Nydelig bilde, ser godt ut :) God idé med å ha muffinsmix o.l i skapet, i stedet for godis, kaker og kjeks... Har selv gått på en smell siden torsdag pga muffinsbakst, langpanne sjokoladekake lørdag, samt masse kinogodis i går, som jeg nå sitter og gomler på....! Nytter ikke å ha sånn i hus i det hele tatt :-/ Rett på kjøret med en gang, hehe. (huff)

    SvarSlett
  3. Ååh, både du og bildene dine er super søde <3

    SvarSlett
  4. Hei!
    Ønsker deg en fin onsdag :)
    Vil du vinne et gavekort på 300 kr fra Solstrand Interiør kan du
    prøve lykken inne hos meg nå :)
    Klem Anette

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.