tirsdag 27. mars 2012

Påskeegg

Nå er årets påskeegg fylt opp med godbiter.
I påvente av å blir åpnet og spist, ligger de til pynt på kjøkkenbenken.


For å få fram de flotte fargene knipset jeg noen bilder fra kjøkkenbordet.
Jeg liker å ta bilde av ting på kjøkkenbordet fordi det er hvitt.
Jeg syns bildene blir lysere, og at fargene kommer tydeligere fram da.


 Men det er altså her på kjøkkenbenken eggene pynter opp til vanlig.
Det blir fort så fullt på bordet hvis alt skal stå der hele tiden.


Årets påskeegg kjøpte vi på Åhlèns. Det ble et rosa til meg og turkise til min kjære bror og samboer.
Jeg har fylt opp gutta sine, mens min kjære har fylt opp mitt. Jeg er så spent på hva som dukker opp inni, hihi. Jeg har også pyntet eggene ved å knytte ei hvit sløyfe rundt.

Vi er litt treige av oss, og har dermed foreløbig ingen planer for påskeferien. Men en ting er iallfall helt sikkert, og det er at det skal bli utrolig godt med påskeferie nå.
Jeg kommer stadig et lite stykke videre på oppgaven, men jeg kjenner at det går utrolig treigt og jeg blir ikke fornøyd med noe av det jeg skriver. Jeg håper dermed det blir bedre å se på den med friske øyne etter en ukes ferie.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.