mandag 26. mars 2012

Påskepynt

Vi reiser bort i påsken, så jeg tenkte ikke å pynte så mye til påske.
Noe pynt har allikevel dukket frem hos oss.


I første omgang er det lysfatet som står på skjenken som har fått en liten oppfriskning.
Jeg fant to hvite egg med fugler på hos Nille til en billig penge.
Det turkise egget plukket jeg med meg fra Søstrene Grene.
Eggene passer jo også inn med lysfatets naturtema.
Duftlysene lukter deilig vanilje.



Og ettersom vi ikke skal være i leiligheten i påsken, så pynter jeg før vi drar slik at vi får glede av det.





1 kommentar:

  1. Kjempesøt påskepynt, lekkert :) Etter min smak ;) Nille har faktisk en del fint nå, hehe. Stod selv og holdt de hvite eggene i hånda her om dagen, men da hadde jeg egentlig ilagt meg selv totalt kjøpeforbud av dill dall, så det ble det ikke noe egg likevel ;( Men jeg tror jeg bare måå ha de eggene altså.
    Kos dere i førpåsketia ;-)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.