tirsdag 1. mai 2012

April

April måned er forbi, og 1.mai ble feiret stille og rolig i heimen.
Vi sov lenge og jeg lagde ferske scones til frokost. Det er tross alt ikke så ofte vi har fri begge to midt i uka. Ute har solen skint hele dagen, og vi har derfor gått en tur. Det er deilig å være litt ute :)
Vi bestemte oss også for å spontangrille litt ute på balkongen.

1.mai ble ikke bildedokumentert, så jeg får nøye meg med å vise bildene jeg ble mest fornøyd med i april.


Det første bildet er tatt av sofakroken.
Det andre bildet er tatt etter at balkongen er klargjort for våren.

Det jeg liker spesielt med det første bildet er at solen lyser så naturlig opp bildet. Bildet inneholder også mine favorittgjenstander for øyeblikket.
Det andre bildet fanger også opp solen og blomster gjør en jo glad i utgangspunktet.
Sa jeg at jeg har fått en ting rosa den siste tiden?

Jeg slenger også med bildet av de deilige wienermandlene.

 Jeg elsker at de herlige pastellene er de eneste fargene på bildet.


Ønsker alle en riktig fin 1.mai.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.