fredag 11. mai 2012

Bryllupsforberedelser

Puuuh.
Bryllupsforberedelsene og skolearbeid er det som har opptatt meg de siste ukene, og det har dermed blitt liten tid til interiørblogging og utfoldelse av kreative aktiviteter.
Det er moro å planlegge bryllup, men det er jammen mye som må fikses og bestemmes. Og ikke minst, kjøpes. Det meste begynner å komme på plass, og jeg vil gjerne vise frem noen smakebiter.


Fargetemaet vil bli rosa/lilla med elementer av sølv.



Jeg elsker ringen min - gleder meg til å bruke den hver eneste dag.
Vi kjøpte masse silkebånd i denne nydelige fargen på Stoff og Stil.
Panduro har også vært en butikk hvor vi har fått tak i mesteparten av utstyret.

Noen små detaljer. Blant annet perlebokstaver med klister.


Det som gjenstår i planleggingsfasen nå er stort sett å trykke opp trykksaker.
Og de må jo selvsagt også utformes :)


Ønsker alle en riktig finfin helg.





1 kommentar:

  1. Mye som skal forberedes før ett bryllup ja :)

    men så blir det jo gjerne en minnerik dag også :)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.