søndag 27. mai 2012

Fisketur

Vi våknet til strålende sol også i dag, og bestemte oss raskt for å tilbringe dagen i naturen og ikke bare på balkongen. Grillmaten var allerede kjøpt inn, så det gjenstod bare å pakke kurven.

Min kjære tok med seg fiskestanga for å prøve fiskelykken, mens jeg fant meg en liten gressplen nede ved vannet hvor jeg koste meg med gode bøker, blader og pensum.



Vi har gått til innkjøp av en ordentlig piknikkurv, og jeg må si at jeg elsker den allerede ♥.


Vi fikk ikke helt fres på grillen, så vi koste oss med cookies og jordbær før vi dro hjem og grillet.

Vi kjøpte disse supersøte serviettringene med sommerfugl på Skeidar i  går.
De er jo bare helt herlige, og måtte selvsagt innvies ved å være med på fisketur.


Ønsker alle sammen en riktig fin kveld.
Det er så koselig at akkurat du stikker innom.


3 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Hei søte deg,
    jeg ville bare takke for gode ord inne hos meg. Du er nå god da. Takk for at du legger igjen gode ord, som gleder og varmer - du er fabelakig!

    Er så glad du vil følge meg videre :)

    Fabelaktig onsdag!
    klemklem

    SvarSlett
  3. Der var det mange fine bilder! Fikk lyst til å dra på piknik :)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.