mandag 14. mai 2012

Rosa koppeidyll

Nå begynner jeg endelig å komme i litt innredningsmodus igjen, og  startet i det små med å bytte ut koppene i trekassen. Ettersom rosa er årets nykommer i favorittfargelisten dette året, har det naturligvis samlet seg en del rosa kopper i koppesamlingen.


Boksen med havrekjeks er byttet ut med cookiesboksen.


Koppene er kjøpt hos Living, IKEA og Indiska.
Trekassen fra Kremmerhuset - jeg elsker den


Når vi har så mange nydelige kopper, hvorfor ikke ha dem framme?
De rosa koppene passer bedre med kjøkkeninteriøret for tiden.


Endelig fikk jeg somlet meg til å kjøpe en ny sitronmelisse til benken.
Ikke bare er den vakker, men lukter veldig godt også.



Jeg stemplet også sconesoppskriften på et lerret som kan stå framme.
Vi bruker oppskriften så mye at det er greit å ha den lett tilgjengelig.


Jeg har noen andre småprosjekter på gang også, men nå står først 17.mai for døren.
Etterosm nasjonaldagen feires i Trondheim får vi gode venner på besøk til spekemat og kaker.



1 kommentar:

  1. I love pink!

    Fabelaktigmannen hilser og takker for kommentar.

    Fin kveld til deg.
    Jeg har dessverre litt fraværende i bloggsfæren, har vært på jobbreise og er hjemme i ca 36 timer før jeg må pakke kofferten og vende nesa mot Manchester for weekenden.

    klem

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.