lørdag 26. mai 2012

Soverom

Kommoden på soverommet har lenge stått "naken", noe jeg syns har vært litt trist. I tillegg har jeg savnet å ha et lite speil på soverommet ettersom jeg har smykkene mine der. Det er så tungvidt å måtte løpe fram og tilbake mellom soverom og bad for å se om smykkene passer til antrekket.

Etter mye fundering på hvordan det skulle bli på kommoden falt valget endelig på et lite bordspeil og en liten kurv med lokk hvor jeg kan oppbevare neglelakken min ♥.


Speilet var litt kjedelig i seg selv så jeg pyntet det med litt diverse stæsj jeg fant i smykkeskuffen.

Kanskje blir det litt mer brukt nå som det henger framme?

En liten engel fant også veien til soverommet.
Bildet jeg lagde i høst måtte flyttes fra bildelisten over sengen til kommoden.
Jeg er veldig usikker på om det kommer til å få bli der, syns kanskje det ble litt fullt på kommoden. Men vi får se. Hva syns dere?

Bildet av de herlige liljene som hang over kommoden måtte flyttes ettersom jeg valgte å pynte speilet. Bildet passet rett og slett ikke i fargene, men jeg syns det er altfor fint til å rydde bort. Det har dermed fått plass over sengen foreløbig.
Vi syns derimot bildet vi kjøpte på Kremmerhuset for litt siden passet veldig godt inn med resten.
Jeg bare elsker det.


Ønsker dere alle en riktig finfin pinsehelg.

Vi skal bare kose oss i solen og spise god mat.






1 kommentar:

  1. Fint å få på plass et speil da :)
    Veldig fint med det bildet, ble en kontrast mot alt det lyse :)
    Lurt å henge smykkene framme ja, er nok lettere å ta det i bruk :)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.