søndag 17. juni 2012

Blå bolle

Da jeg tidligere denne uken var i byen gløttet jeg innom Indiska.
Jeg fant en utrolig fin blå bolle, og jeg ble umiddelbart forelsket i herligheten.




Det hører også til noen store kopper, men de tenkte jeg at jeg skal ønske meg. De var også bare helt herlige! Ettersom det var fullt i vitrineskapet måtte jeg finne en alternativ løsning for å pynte med bollen. En slik flott bolle skal jo absolutt ikke gjemmes bort i et skap til den skal brukes.

For øyeblikket er den altså en alternativ blomsterpotte for denne "jukse-pjuskeblomsten" på kjøkkenhyllen.
Der passet den jo også godt sammen med fargene på kokebøkene.



I'm in love ♥.








1 kommentar:

  1. Den var rett og slett fab!

    Fin start på uken, håper din mandag er fabelaktig.

    klem

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.