fredag 22. juni 2012

Den fineste innbydelsen

For noen dager siden mottok jeg den fineste innbydelsen jeg noen gang har fått.
Venninnene mine kjenner meg så godt at de har invitert meg til mitt eget utdrikningslag.
De vet hvor stresset jeg blir av å ikke vite noe, så de fant dermed ut at det var like greit å invitere meg, slik at jeg vet hvilken dag det blir. Mer enn det vet jeg altså ikke.


Innbydelsen bestod av en liten eske som var full av hint til hva vi skal gjøre. 
Det eneste jeg fikk klar beskjed om, var å ha finkjolen og finskoene klare.
Jeg må kanskje ha en ny finkjole da?!?! Hehe.

Jeg ble helt rørt av å få en så gjennomført og kreativ innbydelse .

Perler, lovehearts, silkehjerter, godteri, partyparaply, en liten blokk og et bilde av en cupcake.
Jeg har enda ikke greid å knekke ut hva vi skal finne på - men jeg gleder meg veldig.

Jeg syns dette var så koselig at jeg syns jentene fortjente litt skryt her inne.
De bruker så mye tid på min store dag at jeg blir helt overveldet.
De er så hjelpsomme, omtenksomme og kreative.


Jeg er heldig som har så gode venninner.

Og damer, jeg lover å sitte klar med finkjolen og finskoene.





4 kommentarer:

  1. Det kaller jeg fin innbydelse! Du har sikkert mye å glede deg til :)
    Ha en fin St.Hans helg!
    Hei fra Eva

    SvarSlett
  2. Så fin den var!

    Ha en kjempefin dag i morgen! Skulle ønske jeg kunne være med <3 stooor klem fra Ginn ;)

    SvarSlett
  3. wow! for en kjempefin ide:) virkelig gjennomført og søtt!
    Gleder meg til å høre hva planen var.
    Ha en finfin st.Hans
    klem Cathrine

    SvarSlett
  4. Hei søte deg,
    for en invitasjon :) Nydelig!

    Fin lørdagskveld,
    her har vi fyllt kylling, rotmospuré og spinat på menyen - mannen og jeg skal virkelig kose oss ikveld.

    Stor klem & mange fine tanker.

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.