søndag 24. juni 2012

Søndagskos

Min kjære stod opp tidlig i dag for å fiske sammen med noen kompiser.
De skulle være borte hele dagen, og jeg hadde dermed planlagt en skikkelig kosedag for meg selv.
Jeg er jo mye alene i ukedagene da mannen er på jobb, men det er noe annet med søndager - da er det lov å kose seg litt ekstra, og det er fri på ordentlig ♥.


Jeg startet dagen med en treningsøkt, og resten av dagen har jeg brukt til å dille og dalle i heimen og kost meg ute på balkongen. Jeg liker meg veldig godt der ute om dagen, spesielt nå som det er blitt så behagelig temperatur ute.

Bolig Drøm dumpet ned i poskassen tidligere denne uken, men jeg har spart det til i dag.
Jeg har kost meg i timevis med neglelakkering, inspirasjon og iskaffe i dag.


Det finnes utallige oppskrifter på iskaffe, men i dag brukte jeg denne.
Den ble faktisk ikke så ille, også var den jo superlett å lage ♥.


Jeg ble så inspirert at denne utgaven av Bolig Drøm at nå må jeg skynde meg å finne frem inspirasjonsboken for å notere litt - aaah gi meg et HUS!!
Forhåpentligvis blir det ikke så lenge til nå.

Fortsatt god søndag til dere alle.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.