mandag 4. juni 2012

Sofakrok

Stemningsbilder fra sofakroken i innspurten på eksamenlesingen.
Tenk - i morgen er jeg helt ferdig. Det skal bli så deilig.


Det har flyttet inn ei ny pute i sofasamlingen.
Lintrekket kjøpte jeg på Kremmerhuset, og det er i en nydelig rosafarge.
Vi hadde også en løper i samme serie, men den passet liksom ikke helt inn noe sted så den er forvandlet om til noe helt annet. Jeg skal vise dere senere.





I morgen skal vi feire endt eksamen med lunsj i byen  - og som jeg gleder meg.
Gina


3 kommentarer:

  1. Fine bilder fra en nydelig stue :) Lykke til med eksamen!
    Klem :)

    SvarSlett
  2. Så nydelig sofakrok :) Masse lykke til med eksamen!
    Klem Camilla

    SvarSlett
  3. Gratulerer med yrkestittel Gina :)

    Du, jeg må vise deg noe.
    http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/bilder?finnkode=35274752
    Denne døra har jeg skaffet meg.
    Prøver å få ideer om hvordan jeg kan bruke den som pynt, har du noen forslag du - eller vet om noen interiørblogger som har gjort det? :D
    Ser for meg det kan bli så kult med den inntil veggen med ett eller annet :D
    (Ja, dette gjør altså jeg i eksamenstiden.. kremt)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.