torsdag 21. juni 2012

Sommerstemning

I dag har det faktisk vært fantastisk vær her i Trondheim.
Etter å ha bodd her i tre år, vet vi at finværet må utnyttes når det først er her.
Jeg har derfor tilbrakt dagen i byen min beste venninne. Vi har shoppet og vært på kafè - lykke ♥.

Da jeg kom hjem bar det rett ut på balkongen i bikini og jordbærkos.
Har jeg sagt hvor glad jeg er i jordbær?!


Den blå bollen passet perfekt for jordbær.


Litt luksus må man vel unne seg i finværet?


Er fremdeles veldig glad i sinkbøtta med avispapir, det er bare blomsten som til stadighet må skiftes ut. Denne gangen er det en lavendel som har flyttet inn - herlighet for en deilig lukt!


Nå håper jeg sommeren er kommet for å bli - jeg vil nemlig veldig gjerne ha flere slike kvelder på balkongen.


Jeg drømmer om å male utemøblene hvite... Hva skulle man gjort uten drømmer?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.