lørdag 28. juli 2012

Bollelørdag

I dag våknet vi opp til tidenes regnvær - det har vært nonstop hele dagen,  og vi fant fort ut at dette skulle bli en innedag.


Isteen har blitt byttet ut med varm te - når jeg ser ut så frister ikke isteen noe særlig.


Oppskriften på skolebollene kan du finne HER.


Jeg har vært alene sammen med bror i dag, så vi har laget skoleboller, tent lys og sett på film stort sett hele dagen. Men det er herlig med slike innedager også, selv om jeg liker dem best på høsten!


Nå skal vi lage kyllingsalat og focacciabrød til kvelds - namnam.

2 kommentarer:

  1. Nam, dette så skikkelig godt ut :)
    Kan være veldig koselig med en dag inne når regner pøser ned utenfor.

    Ha en fortsatt fin lørdagskveld :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei søteste :)
    Da var jeg tilbake i denne bloggverden etter en laang pause. Takk for alle fine kommentarer du har lagt igjen, det betyr så masse!

    Den bolla så yummi ut!

    Skikkelig tungt å begynne på jobb igjen, så jeg sniker meg til en bloggpause *tihi*
    Finfin ukesstart til deg, søteste!
    Klem Maia

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.