mandag 30. juli 2012

Lavendel

I forrige uke tok vi en impulsiv tur til Sverige for å besøke mamma og tante som var på campingtur sammen med barna. Vi hadde et lite stopp i Oslo, før vi dro videre nedover mot Strømstad. Heldigvis var vi superheldige med været begge dagene.
  
Vi tuslet rundt i byen og tittet innom mange koselige butikker, før vi spiste is sammen med familien på campingplassen. Strømstad er virkelig en koselig liten by!


Jeg fant blant annet en koselig liten blomsterbutikk i en kjeller, og jeg falt selvsagt pladask for denne tørkede lavendelen innpakket i hvitt silkepapir.


Ettersom det er ferie unnet jeg meg faktisk også - etter min mening - et overpriset duftlys med lavendel og lime.



Mamma hadde også noen ganske ferske svenske interiørmagasiner liggende, så når vi kom hjem fra ferie koste jeg meg med svensk inspirasjon og solen som tittet frem innimellom.



Kanskje blir det også en Sverigetur etter bryllupet ettersom vi selvfølgelig greide å legge igjen passene våre i Trondheim?!


1 kommentar:

  1. ♥ Nydelig blogg du har, la meg like gjerne til som følger ;) Forstår du har en spennende helg i vente? Masse kos og evig lykke ønskes dere! Gleder meg til å titte innom her igjen! Og ALT er lov når det er ferie :) Og av og til i hverdagen..Rart med det, er veldig lett å finne en grunn til å unne seg det lille xtra ;)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.