tirsdag 21. august 2012

Blikkboks

Puuuh, etter å ha vært bortreist i tre uker er det jammen mye som skal stelles med da man kommer hjem igjen. Jeg brukte omtrent hele forrige uke til å bære, pakke ut og fylle kjøleskapet igjen.
De nye tingene som ble med meg tilbake til leiligheten samlet jeg på ett sted, for det er jo mye morsommere å ommøblere og innrede når alt er strøkent, og det ikke ligger klær, poser og vin over det hele. Før vi dro på ferie gjorde jeg klart til noen miniprosjekter til jeg kom tilbake, og en gammel blikkboks stod for tur først. Og jeg skal si dere at jeg har kost meg med å ominnrede litt i skuffer og skap! Nå begynner ting endelig å falle på plass her, og vi bare koser oss i sofakroken mens regnet og høsten kommer sakte, men sikkert.
Lavendelen jeg kjøpte på skafferiet i Strømstad passet ypperlig i boksen.

Jeg har også fått tak i et etterlengt stort trefat og et oppgradert stilleben er plassert på stuebordet.



Hva bruker du din blikkboks til?

2 kommentarer:

  1. Rart hvor dekrorativ en blikkboks kan være! :) Kjempe fint ble det! :)
    Jeg har hatt blikkbokser til altmulig. Til skrivesaker, vaser og lampetter.. :)

    Koselig å stikke innom deg! Ha en fin onsdag. Klem :)

    SvarSlett
  2. Så koselig på bordet! :)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.