fredag 31. august 2012

Bryllup: Velkomstbord

Nå begynner vi endelig å få resten av bildene fra bryllupet, og jeg kan vise noen bryllupsdetaljer.
For at det ikke skal bli altfor mye bryllup på en gang kommer jeg til å vise ulike detaljer i mange innlegg. Det er vel naturlig å starte med velkomstbordet?
 
 
Marshmallows var noe som gikk igjen. Vi hadde det som snacks og pynt på velkomstbordet, og vi fylte de små gaveeskene som lå ved hver enkelt kuvert med minimarshmallows.


Pynten på marshmallowsene er veldig enkelt; dypp i vann og dypp i ønsket kakestrø. Vi valgte å ha bittesmå hjerter i rosa og hvitt ettersom det var dette kakestrøet cupcakesene ble pyntet med.

Krukkene marshmallowsene står i er norgesglass i ulike størrelser som er dekket med bakepapir og slikebånd i samme farge som brudebuketten min. Veldig enkelt, og veldig dekorativt. Vi brukte samme type silkebånd på alt som skulle snøres sammen.

Falt også totalt for disse herlige krukkene på Kremmerhuset også, og de måtte bare fylles med trøfler og marengs og settes frem. Rosa marengs passer godt som godis i bryllup med rosalilla tema.
 

Kurv med en sammenbundete papirlommetørkler for lettrørte gjester (ikke minst for bruden).
Hefter med presentasjon av bordkart, meny og alle gjestene.
Gjestebok.
Sommerbryllup = jordbær i velkomstchampagnen.
 
 
Alle bildene er tatt av ei venninne av meg eller kusina til mannen.
 

4 kommentarer:

  1. Kjempekoselig - her var det mye godt både for øye og munn :)
    Gratulerer med overstått dag :)

    SvarSlett
  2. Heisann :))
    Du giftet deg på min bryllupsdag du - gratulerer!!
    Så mange flotte detaljer, vil tro det var en flott dag!
    God helg til deg og din ektemann ;)

    SvarSlett
  3. Åh så herlig! ME LIKE!

    Jeg ser du i spørretimen spør meg om opplastning av bilder, jeg vet ikke hva som har skjedd hos deg, men jeg hadde vel kontaktet helpdesk på blogger - de hjelper deg mer enn gjerne med sånne ting http://www.bloggerhelpdesk.com/

    Fin lørdag!
    klemklem

    SvarSlett
  4. åHER VAR DETT MASSE GØY OG SÅÅÅ GJENNOFØRT !GRATULERER !
    ØNSKER DEG EN FIN LØRDAG :)
    KLEM FRA ELI:))

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.