lørdag 25. august 2012

Litt sommer, litt høst?

Her sitter jeg med dagens frokost og koser meg - mannen er helt utslitt og sover enda.
Jeg benyttet anledningen til å bake ferske scones til lørdagsfrokosten, så har han noe koselig å våkne til - scones er nemlig favoritten.

 
Jeg føler meg dratt mellom sommer og høst denne uken. I det ene øyeblikket er det kjempesurt, kaldt og regn, mens i det andre øyeblikket skinner solen og det er deilig sommervær. Teen er dermed framme bordet, mens jeg fremdeles tviholder litt på sommeren og drikker den fra sommerkoppen :)

 Blåbærsyltetøy er vel også litt høstlig, er det ikke?


Oppskriften jeg bruker på scones kan du finne HER.
 

Jeg har det egentlig litt travelt i dag ettersom vi får gjester i kveld, og jeg har tusen ting og ordne før den tid. Jeg har nemlig en del planer for leiligheten framover. Det har blitt en del detaljforandringer hjemme de siste ukene, men nå står det litt større ting for tur.
  
 
Jeg minner om min giveaway jeg har gående nå, les mer om den HER. Har du ikke meldt deg på, er det fortsatt en uke igjen til vinneren trekkes.
 
Jeg hadde også blitt kjempeglad for din stemme i Kids sommerkonkurranse. Det er fortsatt noen dager igjen du kan stemme. Les om mine bidrag HER.
 
 

2 kommentarer:

  1. HEI:))
    SÅG VELDIG GODT UT !
    KOSELIG BLOGG DU HAR :)ØNSKER DEG EN FLOTT LØRDAG :)
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  2. OG JEG FØLLER DEG SELFØLGELIG :)
    KLEM ELI:)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.