onsdag 8. august 2012

Rosa skyer

Nå er jeg endelig gift med han som må være verdens beste mann!
- og jeg er så lykkelig.

Jeg er utrolig sliten, men svever fremdeles på rosa skyer etter helgens festligheter.
Dagen var rett og slett helt fantastisk, og jeg var helt overveldet over hvor godt det føltes å være omringet av alle de aller nærmeste i familien og vennegjengen. Ikke minst var det fantastisk å se alle sammen igjen, og tilbringe litt tid med de vi ikke ser så ofte lenger.

Jeg er så takknemmelig for at alle de som var der bidro til en av de beste dagene i mitt liv.
Takk for at dere har holdt ut med meg, og alle postit-lappene.
Takk for at dere ville bli med å feire dagen vår.
Takk for at dere har vært så generøse.
Takk for all hjelp.

Nå sitter jeg med iPaden og ser igjennom de bildene vi har fått til nå - utrolig mange bilder og jeg gleder meg til jeg får resten. Det blir så morsomt å lage fotoalbum nå - det er lenge siden sist.


Noen av blomstene fra bryllupet står fremdeles, og jeg nyter synet av dem så lenge jeg kan sammen med noen hjertesjokolader innpakket i sølvpapir. Det ble nemlig igjen utrolig mye av alt sammen!


Noen av bildene er allerede kommet inn, og det er så morsomt å se på.


I morgen setter vi avgårde på tidenes mest impulsive og korteste bryllupsreise tror jeg.
Vi presterte nemlig å glemme passene våre i Trondheim, så vi måtte tenke litt alternativt da vi skulle utnytte den siste ferieuken fullt ut. Jeg gleder meg iallfall uansett, og jeg kan allerede nå røpe at vi skal på et flott spahotell :)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.