tirsdag 28. august 2012

Sommerens dille

De siste månedene har jeg hatt ei skikkelig dille - nemlig kopper. Det har faktisk vært så ille at jeg til slutt fikk kjøpsforbud en liten periode, men i sommer ble altså forbudet opphevet!
Opphevet kjøpsforbud = koppeshopping. 
Jippi!!!


 
Jeg fant to søte Greengatekopper i Sverige som fikk flytte inn hos oss, og jeg ser frem til det blir flere i samlingen etterhvert som vi får litt større plass.
 

Vi rakk også en liten tur til Oslo i sommer, og jeg ble helt frelst da jeg oppdaget de blå koppene til halv av halv pris på Indiska. Jeg ønsket meg nemlig disse koppene da jeg kjøpte den herlige sommerlige blå bollen - må ha matchende vet dere.
 
Med flere kopper i hus ble det også et skrikende behov for litt mer hylleplass.
Pappa hadde med seg denne snertne hvite kassen til bryllupet, og vi fikk beholde den.
Jeg elsker trekasser, de er jo så praktiske og geniale til oppbevaring både som kasse og hylle.
Løsningen ble å plassere den lille hvite kassen oppå den som allerede stod der - vips en ekstra hylle.
 
 
Strikkapotta blir fremdeles brukt som redskapsboks, men innholdet er byttet ut til mer dagligdags teutstyr. Her er det blant annet flere siler, smørekniver og teskjeer.
 
 
 
 
Hvitløk, lime og sitroner syns jeg pynter fint opp på benken.
 
 
 
Nå venter tekoppen og levende lys.
Ønsker dere en fin kveld.
 

2 kommentarer:

  1. Ti Hi :))
    det en dra de andre med seg .....
    men du hadde masse fine også da:))
    klem fra Eli:))

    SvarSlett
  2. Du er så flink med detaljer! Superfint!! :)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.