torsdag 30. august 2012

Utfordringer

Den ene puta jeg viste dere i går er blitt plassert i gyngestolen i stua.
Jeg har fremdeles planen klar for de andre, og resten av putemøbleringen "will be continued" senere.
 
I mellomtiden viser jeg dere den rosa kroken i stuen ettersom jeg den passer perfekt i to utfordringer denne måneden. Maia med bloggen Fabelaktig utfordrer oss nemlig til å vise frem vår farge, mens vi utfordres til å vise frem vårt favorittmøbel av Camilla med bloggen Små øyeblikk med cams.
 
 
Det er vel ingen tvil om at rosa er blitt min nye favorittfarge denne våren/sommeren - nemlig rosa.
Så med dette bildet deltar jeg i Fabelaktigs utfordring "Din farge".
 
Og til tross for at gyngestolen blir litt for lite brukt, vil jeg nok si at denne er mitt favorittmøbel (på lik linje med den hvite skjenken som så vidt skimtes på bildet ovenfor). Ikke bare er din flott å se på, den er veldig god å sitte i også. Jeg deltar i Små øyeblikk med cams utfordring med dette bildet.
 
Jeg burde egentlig bli litt flinkere til å bruke denne plassen - jeg skulle bare hatt en skammel til den.
Men er redd en skammel midt på gulvet ville blitt et irritasjonsmoment etter første uken.
 
Til tross for at gyngestolen blir lite brukt, elsker jeg å style den!! Putene byttes jevnlig ut med det som passer til resten av interiøret i leiligheten. Denne puta er såpass mørk at den kan brukes litt utover høsten, mens det lyserosa teppet må pakkes bort snart.
 
 
 
Jeg minner om at det ikke er for sent å melde seg på min give away. Alle kan delta, og det gjør du ved å legge igjen en kommentar på dette innlegget. Vinneren trekkes på søndag.
 

2 kommentarer:

  1. Så fin den puta ble i den stolen! Den stolen er jo fantastisk fin også!! Pytt pytt om den ikke blir brukt så mye, kan jo kalle den pyntemøbel, he-he ;D
    Fiin helg til deg !!=)

    SvarSlett
  2. Åh så gøy at du deltar i utfordringen min! ELSK ROSA!

    Fin søndag!
    -Maiaklem

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.