søndag 16. september 2012

Eplekasse

Akkurat nå kjente jeg at jeg virkelig trenger å bli minnet på ordtaket som står på hjertet jeg har hengt på vår nyinnflyttede eplekasse.


"Life it's a wonderful life"


Jeg holder nemlig på å legge inn bilder og lage en film med musikk av bildene fra bryllupet som de nærmeste familiemedlemmene skal få i løpet av høsten. Det må sies at jeg ikke er så veldig tålmodig, og iallfall ikke nå. Jeg har nemlig brukt såååå lang tid på det tidligere, og nå viser det seg at det ikke er mulig å brenne de på cden (hurra!). Jeg må derfor begynne på NYTT. Arrrg.
Men ellers er jo livet fantastisk, dere :)

Eplekassen ble i utgangspunktet innkjøpt for å lage en dvdhylle, men det gikk ikke helt etter planen, og nå har den altså endt opp her som blomsterkasse og til puteoppbevaring.

Kassen måtte riktignok skrubbes x antall ganger for at den ble ren nok til bruk, men jeg syns det ble ganske okei å ha den her. Jeg syns eplekassen trengte litt ekstra pynt og trehjertet fra Living er dermed hengt opp som pynt.




Og en liten bønn til slutt:

Jeg får stadig flere lesere av bloggen min, noe jeg setter utrolig stor pris på.
Flere av dere legger igjen hyggelige kommentarer, og jeg besøker dere alle tilbake - når det legges igjen kommentarer er det enkelt for meg å finne tilbake til dere, og oppdage nye blogger.
Ofte bruker jeg tid på å skrive lange kommentarer tilbake, men blir til slutt møtt med ordbekreftelsen som er håpløs å komme igjennom. Jeg forsøker gjerne opptil 10-15 ganger å trykke inn bekreftelsen, og fungerer det ikke da ender det som regel med at jeg gir opp. Da får dere jo ikke vite at jeg besøker dere også!
Maia med bloggen Fabelaktiv laget for litt siden et eget innlegg om dette, og jeg kunne virkelig ikke sagt det bedre selv. Jeg anbefaler alle mine lesere om å ta en titt på dette innlegget, og sjekke om de har ordbekreftelsen på. Maia har laget et detaljert innlegg om hvordan du sjekker om ordbekreftelsen er på, og hvordan du evt. fjerner den.


Nå har jeg fått en liten pause, og er fit for fight til å sette i gang med filmen igjen - det blir jo så bra til slutt!! Ha en fortsatt fin søndag.




4 kommentarer:

  1. Hei:) Så flott blogg du har:) Veldig koselig å lese. Eplekassen med hjerte på var skjønn. Jeg så ordene som ligger nesten øverst på siden din også, der det står at "Kan man være glad for lite har man mye å være glad for" og de likte jeg veldig godt, det er så sant:) Ønsker deg en fortsatt fin søndag, håper det ordner seg med bildene!
    Klem Elin

    SvarSlett
  2. Nei, det er sååå irriterende! Jeg får virkelig testet tålmodigheten min i slike situasjoner som du har opplevd nå... jeg får lyst å grine når sånt skjer, hehe.
    Men det hjelper jo så lite... stå på - du fikser det til slutt og da blir det så bra :)

    Jeg uttrykte til nettopp Maia at jeg syns de ordbekreftelsene var såååå irriterende for de var så vanskelig å tyde! Og jeg var sååå enig om at alle måtte fjerne denne....
    Og så viste det seg at jeg hadde den på selv!! Haha. (rødme) Men nå skal det være fikset. Jeg var jo helt sikker på at jeg ikke hadde. haha

    Kassen såg ut til å passe inn midt i blinken!! Elsker slike kasser. De er jo så praktiske :)

    Ønsker deg ei fin uke!

    SvarSlett
  3. Så fine bilder,me like ☺ koslig blogg du har,likte meg godt her så la meg til som følger ☺ Fin ny uke til deg..
    -Beate-

    SvarSlett
  4. Du er så flink med interiør! :)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.