søndag 2. september 2012

Månedens beste

Augustmåned fløy forbi og vi er allerede inne i den aller første høstmåneden.
Til tross for at vi har hatt en elendig sommer, må jeg si at det er noe med høsten som sjarmerer meg.
Jeg gleder meg litt til høsten slår inn for fullt. En kopp varm te eller kakao, tjukke pledd, mørke kvelder, flanellsengetøy, levende lys og skarp luft.
Før høsten ønskes velkommen hos oss er det dags for augusts beste knips.

 

Utrolig nok har jeg knipset kjempemange bilder i august, og det ble vanskelig å velge bare ett.

Det første bildet er en enkel dessert med selvplukkede bringebær.
Det andre bildet er tatt på ferie i Strømstad.
Det tredje bildet er tatt fra stuen.

Jeg er absolutt ingen fotograf, men hver måned plukker jeg ut noen bilder som jeg er fornøyd med.



Ønsker alle sammen en riktig fin dag!

4 kommentarer:

  1. HEI GINA :)
    Så lurt å pukke ut noen bilder sånn!
    og bildene dine var sååå fine:)
    klem fra Eli:)

    SvarSlett
  2. Synes du tar veldig fine bilder jeg :)
    Veska på bildet her såg kjempefin ut...kan jeg spørre hvor du har kjøpt den?

    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for det :)
    Vesken har jeg kjøpt på New Yorker da vi var i Sverige isommer. Jeg vet ikke om de kanskje har nettbutikk?

    SvarSlett
  4. Nydelig bilder! Jeg og elsker høst! Jeg koser meg glugg i både solskinn og frisk luft og ruskevær! Jo mer det rusker jo mer koser jeg meg ;))
    Fiiin uke til deg =)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.