lørdag 20. oktober 2012

Heldige meg

Etter en lang uke med mye og sen jobbing tar jeg endelig helg.
Mannen tok helg lenge før meg og jeg må si at jeg har blitt litt bortskjemt denne helgen. 
I går kom jeg nemlig hjem til nyvasket leilighet og en hjemmelaget pizza i ovnen. Han hadde til og med tent alle lysene og dekket et koselig bord til oss - og det er klart at innsatsen hans fortjener et innlegg på bloggen.

De nyeste serviettene var tatt fram (jeg visste ikke en gang at han visste vi hadde disse) og han hadde laget et lite hjerte på hver tallerken av minimarshmallows - mannen kan nemlig hvis han vil!


Han har også observert at jeg liker å servere ting fra søte skåler i helgene, og rømmen var for anledningen helt over i en søt liten skål som så vidt kan skimtes i bakgrunnen.



Det er vel ingen sak å komme hjem til dette etter en lang arbeidsuke?


I dag kom jeg også til dekket bord og en herlig biffmiddag.
Jeg er så heldig som har en mann som tar så godt vare på meg på travle dager.


3 kommentarer:

  1. Å SUKK SKJØNE GINA!
    JEG BLIR HELT RØRT!
    DETTE FORKJENER DU VETTDU!
    KLEM FRA ELI:))

    SvarSlett
  2. Oi, ja det får en si - så utrolig koselig å bli satt pris på på den måten! Flink til å dekke bord er han også ;)
    Ønsker deg ei fortsatt fin helg :)

    SvarSlett
  3. Såå herlig! Heldig du, som har en romlemantisk mann! :) Nyt resten av helgen!

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.