onsdag 3. oktober 2012

Månedens beste

September måned fløy forbi i en enorm fart og plutselig er vi i oktober.
Jeg må innrømme at hvis denne måneden går like fort som september og jeg fortsetter å tenke at det er lenge til jul enda, så får jeg en veldig travel novembermåned, haha. Og det må sies at den er ganske travel i utgangspunktet!!

Uansett, september er forbi og jeg har jobbet masse, men det har også blitt tid til en del høstkos. Bildene jeg er mest fornøyd med denne gangen er disse;


Det første bildet er et knips fra månedens "me-time". 
Det andre bildet er tatt av en liten del på kjøkkenbenken.
Det tredje bildet er fra helgens søndagskos.

Jeg elsker å kose meg sammen med mannen, gode venner og familie, men det er innmari deilig å ha huset for seg selv og kose seg alene også. Minst en gang i måneden har jeg egentid sammen med tekoppen og den nyeste utgaven av Bolig Drøm. Det første bildet sier nesten mer enn tusen ord.

På det andre bildet syns jeg det ble en utrolig kult å mixe slitt tre med metall, og samtidig myke det hele opp med et romantisk blondebånd. Det skal også sies at jeg elsker koppene og baskilikumen.

Det siste bildet er et riktig høsttegn. Jeg rett og slett elsker fargene.  


3 kommentarer:

  1. HEI SØTE DEG!
    HERLIGE BILDER DU HAR HER DET ER HELT SIKKERT!
    VIKTIGT Å KOSE SEG MED SINE KJÆRE!OG LITT ALENE TID ER OGSÅ VIKTIGT!
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  2. Hei *smiler*
    Så herlige bilder! ME LIKE! Ja tiden flyr, hvor blir den av liksom *ler*

    Takk for alle gode og fine ord du til stadighet legger igjen hos meg, søting!

    Ønsker deg en nydelig onsdagskveld, her er jeg alene hjemme og nyter roen, Nala og ett glass cola med isbiter *nytelse*

    klem og smil
    -Maia

    SvarSlett
  3. Kjempefine bilder! Ble kjempeinspirert til å ta noen høstbilder jeg også nå. Klem fra Ingrid

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.