søndag 21. oktober 2012

Ønskeliste

Det har blitt lite tid til bloggen i det siste og mye av det skyldes at jeg balanserer to jobber om dagen og det blir lite energi og overskudd til noe særlig fornyelse og/eller baking. Det er så synd for jeg har jo selvsagt ganske mange tanker og planer om småting som skal gjøres her hjemme. 

Jeg håper jeg får litt tid til å pusle litt hjemme i dag, men først skal julegavelisten komme på plass og takkekortene etter bryllupet skrives. Ettersom jeg nå blant annet jobber hos Åhlèns dukker det stadig opp julegaveidèer og noen ønsker til meg selv.

Kanskje dere også får noen tips?
Alle bildene er via Åhlèns.

Nettsiden har ikke lagt ut bilde av hele Åhlèns' sortiment, men dette er noen av mine ønsker.
Og listen kunne nok blitt over dobbelt så lang om det var bilde av alt vi har i butikken.
 
1. Putevar med hjort.
2. Mercisservise med tallerken, asjett og skåler.
3. Stol.
4. Telyslykt.
5. Brødkurv og bestikkholder.
6. Duftpinner.
7. Teegg med hjerte.
8. Juleforkle.
9. Stripete sengesett - jeg ønsker meg det i rødt eller grått. Eller kanskje brunt?.
10. Kjøkkenvekt.
11. Liten presskanne som holder til en kopp.
 
I tillegg kan jeg nevne godteri, kakebokser, lys, muffinsformer, skåler, kakepynt, krakk og saueskinn.
Som dere skjønner er butikken full av herligheter og julevarene er så og si på plass.
 
Dette er ikke et sponset innlegg, men nå går det så fort fram mot jul og ønskelistene må begynne å skrives. Og det er helt klart at da jeg omgås så mange flotte ting på jobben blir det jo litt på ønskelisten. Kanskje jeg ser deg i løpet av høsten?
 
 
Nå må vi få begynt med dagens gjøremål her. Kanskje jeg får tid til å bruke litt kvalitetstid med kameraet også i dag?
 

2 kommentarer:

  1. Å GINA !
    HER VAR DETT MASSE FINT!
    ØNSKER DER EN FIN UKE!
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  2. Heisann:)
    Så mye fint du har på ønskelisten din, her er det mye jeg også kunne ha tenkt meg:)

    Så fin og inspirerende blogg du har... Legger meg til som følger, og ser frem til å følge deg videre:)

    Ønsker deg en finfin ny uke:)
    klem fra Marianne

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.