torsdag 18. oktober 2012

På kjøkkenbordet

For tiden går dagene i ett og tiden bare flyr avgårde. Det er allerede torsdag og den fire av seks arbeidsdager er over, mens jeg føler det nettopp var helg! Tiden strekker ikke til til verken blogging, huslige aktiviteter og fotografering like ofte som jeg ønsker...

Selv om det er ikke er store forandringen har det blitt fornyelser på brettet vi har på kjøkkenbordet blir det allikevel tid til.


På travle dager som disse trenger jeg påfyll med ekstra energi. Da er müslien super å ha lett tilgjengelig. Jeg oppbevarer den i krukker slik at det ser litt finere ut å ha fremme ettersom skapene er fulle.


Ellers har rosmarinen flyttet litt frem og tilbake mellom bordet og benken.
Jeg har lagt min elsk på blikkbokspotter, og styler dem med både dymo og blondebånd.


Jeg er blitt veldig glad i serviettene jeg kuppet på Kid i sommer, og ergrer meg litt over at jeg ikke kjøpte flere. For de av dere som har et ekstra godt øye for detaljer og farger, ser dere at mønsteret og fargene i serviettene matcher puta som for tiden spriter opp sofakroken, haha.

Jeg har fri på søndag og da håper jeg å få litt mer orden i heimen.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.