fredag 26. oktober 2012

Real life

Det har vært veldig mye jobbing i det siste og jeg bestemte meg derfor for å innvilge meg selv en fridag før ukens siste arbeidsdag i morgen. Frustrasjonen var dermed stor da jeg i går våknet til feber og forkjølelse og visste at jeg hadde igjen en arbeidsdag i barnehagen før fridagen. Formen ble ikke akkurat bedre i løpet av gårdsdagen og i dag er jeg så og si liggende - typisk. 

Rastløs som jeg er har jeg nok ikke helt greid å holde sengen til tross for dagsformen. 
Dessuten hadde jeg mange planer for fridagen og disse bestemte jeg meg for at jeg skulle fullføre.
Helgevasken er dermed tatt og jeg har bakt flere brett med rundstykker og cookies.
 

Lunsjen ble inntatt i sofakroken sammen med iPad, kamera, ledninger, en god bok og fjernkontrollene - alt innen rekkevidde så klart!
 
 
Jeg satser på at ferske rundstykker og cookies, en ikke fullt så hjemmelaget tykklefse og en stor kopp med te (selvsagt MED melk) gjør susen for at influensaen forsvinner til morgendagens arbeidsdag.  
 
 
Foreløbig er det kun ett pledd som er framme, men jeg satser på at varmeflasken og ullpleddet finner veien til sofakroken utover kvelden.
 
 
Ute herjer det snøstorm og det er mørkt inne allerede
- og jeg ønsker meg et kamerastativ til vinteren.
 

1 kommentar:

  1. UFFA DA GINA...
    DU HAR JAMME FÅTT UNNA TING TROSS ALLT!
    GOD BEDRING!
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.