mandag 19. november 2012

De første julegavene...

....er innpakket og levert dit de skal være på julaften. 
Den siste turen til vestlandet før jul var jo i helgen og julegavene måtte dermed vare pakket og klare til da. Jeg pakket inn og koste meg på fredagsformiddag før vi dro avgårde. 

Årets julegaver blir pakket inn i gråpapir og enkelt rødt papir med pynt. 


 Jeg har kjøpt inn litt stæsj fra Søstrene Grene for å pynte litt ekstra på gavene og gjøre dem litt mer personlige. Merkelappene lager jeg selv ved scrapbookingpapir og enkle stempler.
 

Hvitt bånd på hvitt papir fungerte veldig bra.
Konglestempelet er kjøpt på Panduro.

Tøybånd med hjerter gjorde det lille ekstra med en pakke i gråpapir.


Ønsker alle sammen en riktig fin uke!

1 kommentar:

  1. Så fine pakker. Slikt tøybånd gjorde seg virkelig sammen med gråpapir. Jeg suger til meg inspirasjon :)

    Klem Elise

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.