lørdag 3. november 2012

God lørdag

For en herlig lørdag dette har vært! Jeg våknet tidlig og lå og koste meg under dynen med en god bok før jeg trippet ut til kjøkkenet og lagde meg en kopp te og omelett.
Jeg har også rukket husvasken, koselig lunsj (les cupcakes) med to gode venninner og en lang og god samtale med min gode venninne i USA. Nå sitter jeg her og koser meg med levende lys, kokesjokolade og bloggeverdenen.


Et lite glimt fra stuen passet derfor i dag.


Favorittlykten har blitt flyttet til krakken og jeg har kjøpt en liten kurv til å ha under - både i et forsøk på å skjule dvdspilleren og for å oppbevare telys i.


Er det forresten noen som vet hvorfor bildene blir så kornete til tross for at jeg nå bruker kamerastativ? Det er bare sååå irriterende.

Ha en fortsatt fin lørdagskveld!

2 kommentarer:

  1. SÅ HERLIG LØRDAG!
    KOS DEG VIDERE!
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  2. Ja, det var en lørdag jeg også kunne like, koselige bilder:)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.