fredag 16. november 2012

Juleinspirasjon

I dag har jeg helt fri fra jobb og jammen er det deilig. I går var det klubbkveld hos Åhlèns og det var skikkelig julestemning i hele butikken. Jeg var ikke ferdig på jobb før kl. 22.00 i går og en fridag var etterlengtet. Nå har jeg fått pakket inn julegavene som skal til vestlandet, tatt husvasken og pakket kofferten til vi reiser til vestlandet i kveld.
 
Alle handlende kunder fikk goodiebag i går og den inneholdt blant annet Rom 123 og Interiørmagasinet. Bolig Drøm dumpet ned i postkassen på onsdag og jeg har dermed fått mye juleinspirasjon å kose meg med i ettermiddag, på flyet og i helgen.


Jeg handlet ikke rent lite i går for å si det sånn. Det ble med en del julegaver hjem, men også noe til oss selv.
Blant annet en liten presskanne - perfekt til en kopp te. Jeg må si at jeg syns denne var mye mer praktisk enn ei teklype, da teen ikke sniker seg mellom klypa og flyter rundt i koppen - usj.

 
 Nå er det middagstid før vi kjører avgårde til flyplassen. 
Endelig skal vi til mitt paradis - har ikke vært der siden påske og jeg gleder meg som en unge!

1 kommentar:

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.