søndag 11. november 2012

Lat søndagsmorgen

I går mottok vi en stooor bunke papirer fra megler og bank som måtte gjennomgås og skrives under på, så er altså tomten i boks og vi kan snart begynne med byggingen. Og det var jo ganske koselig å ta frokosten i samme slengen. Med ullsokker, joggebukse og hver vår kaffekopp og ferske scones satte vi i gang med arbeidet - ja, for det er faktisk et lite arbeid å gjennomgå så mye papirer, hihi!


Etter noen timer med hodene i papirbunken ble vi ferdige med utfylling og det som hører med. Vi bestemte oss for å ta en liten pause før vi setter oss ned og lager ferdig kjøkkenet og vaskerommet i IKEAs kjøkkenplanlegger.

Jeg begynner å komme i "nytt-hus-modus" så jeg har brukt pausen til å surfe litt på nettet og funnet masse flott til både ønskeliste og hus. Ønskelisten er foreløbig ikke rent liten for å si det sånn, haha! En kombinasjon av bloggtørke og etterspørsel etter ønskeliste fra venner og familie vil det kanskje dukke opp ønskeliste etterhvert.

Ingenting er som en kopp kaffe mocca og scones som knaser når du setter tennene i den :)

 
 
Jeg begynner å bli litt bedre i formen og ser fram til å begynne å jobbe igjen i morgen.
 

1 kommentar:

  1. Dette så virkelig godt ut.
    Det er en del papirer ja, når man skal begynne med husbygging :)
    Håper formen er bedre og at du har hatt en strålende dag på jobb.
    Tusen takk for koselig kommentar inne på bloggen min.
    Klem fra jeanette

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.