fredag 2. november 2012

Månedens beste

Vi er i november allerede, og jeg ser med skrekk og gru på hvor lite bilder jeg har fra oktober.
Det betyr også at det er blitt lite blogging og hjemmekos :/
Jeg har allikevel et par favorittknips fra oktober. 

Det første bildet er fra min hjemmelagede knekkebrøddebut.
Det andre bildet er knipset i mitt forsøk på å begynne å like tomater.

Oktober har ikke vært preget av så mange farger hos oss, og det var vel kanskje derfor jeg falt litt for disse bildene? Dessuten har dagenes elendige dagslys gjort at jeg er blitt tvunget til å utforske enda mer på bilderedigeringsprogrammet jeg har, og jeg liker at man kan gjøre bildene lysere. Jeg begynner også å få litt teken på å fokusere på objektene slik at det bak kommer litt ut av fokus.
Jeg aner ikke hvordan jeg gjør det, men blir alltid like glad da jeg ser at jeg har knipset noen naturlige fokuserte bilder.


I morgen skal jeg treffe gode venninner til lunsj - det blir hyggelig!

1 kommentar:

  1. HALLO GINA!
    HERLIGE BILDER!SYLTETØYET SER SÅÅ GODT UT:)
    DU MÅ SPISE TOMATER JENTE ..DET ER JO SÅÅÅ GODT FOR HUDEN DIN;))
    FINE DAG TIL DEG!
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.